- Celebrity Guru - Hollywood Street King
RSS Urban Guru Hollywood Street King on Twitter Official Hollywood Street King Facebook Page

Ask Jacky… Is The R&B Singer Jaheim Gay?

February 9th, 2012

Is Jaheim Gay

Jacky,

There was a radio host in NY who alluded to Jaheim being gay and all you heard was things being broken in the background.┬áThe rumor was Jaheim ransacked that radio station, when the DJ asked if he was gay. He threw a computor and broke the dj’s arm.

Jacky, do you know if Jaheim is gay?

I’ve heard the gay rumors in the industry about the singer Jaheim but guess what–No gay man has ever admitted to having a romantic evening with Jaheim. Know why? Because it’s all rumors mane.

I think Jaheim was out of control at the radio station, he had no right acting like an animal. Know why? Because skeptical people could start thinking Jaheim is a gay man hiding in the closet.

Is Jaheim gay? I don’t think so, but next time I see Terrance Dean I’ll ask him.

Hope I answered your question!

Yours Truly,

Jacky J. Jasper



What's Popular Now:



32 Responses to “Ask Jacky… Is The R&B Singer Jaheim Gay?”

  1. nate |

    Props. lets see how this pans out.

    [Reply]

  2. Damn |

    Don’t know if its true but I heard a rumor about him & the pink panther… I mean Cam’ron.

    [Reply]

    hmmm Reply:

    more tea please

    [Reply]

    cynthia Reply:

    Its not true idiot. Dont you thing out of all this time we would have seen him with a gay guy by now. I’ve seen him around Jersey with beautiful women looking in love.

    [Reply]

  3. umm |

    he’s gay. known fact.

    [Reply]

  4. smokey |

    I have never heard of this man dating any women…lol

    [Reply]

  5. Anon |

    The fact that he went off like that makes me believe that he is. And from the sounds of it, he’s an Angry Queen at that.

    [Reply]

    ms tammy Reply:

    LMAO!!!!!!!!!!!!!

    [Reply]

    cynthia Reply:

    Jaheim is not gay. I know cuz I seen him with several women around Jersey all hugged up. One was the lead lady in his video so don’t hate. you folks are just nasy!

    [Reply]

  6. Jane Doe |

    Yeah he went off at HOT97. I’m gonna check with my g.s. about Jaheim.

    [Reply]

  7. Square Biz |

    I’ve heard he is gay and is dating someone he’s been in a relationship with for some years now. But what I do know for certain is this man can sing for me 24/7, I have fallen in love with his voice. He had me at day one. So #TEAM JAHEIM!!!

    [Reply]

    cynthia Reply:

    its just what it is a nasty rumor by a jealous hater. If you never seen him w/ a man in a sexual way why would you support garbage. Jaheim is a strong black man who does not have to prove anything to anyone. Sure rumors hurts he is only human but like always he keeps his head up. Any blind fool can see that the man is not gay. I would like for a man to step to him in a gay manor. I pity the fool cuz Jah will brake his face.

    [Reply]

  8. Black Barbie |

    Jaheim is gay… He did alot of time in jail..him bein gay was confirmed years ago …….on another blog…..

    [Reply]

  9. mlondon |

    HE IS GAY! I dated a music producer that went on tour with him and said Jaheim and his boyfriend would have huge fights and his boyfriend would beat him etc. Most R&B singers and rappers have a gang of sugar in their tank

    [Reply]

    ms tammy Reply:

    I DOUBT THAT,YOU HAD ME UP UNTIL YOU SAID JAHEIM GETS BEATEN ,THE OTHER WAY AROUND………HMMM MAYBE

    [Reply]

    Deluk Reply:

    @ross
    Lool you blew that shit out of the water all murther fucking lies and people who have got time to spread these bullshit rumours properly there the gay azz ones..
    Jah is the man respectful to his fans gotta give respect back don’t give out now bad vibes, positive just good musically
    So @ross don’t mind these bitch azz MF up in here they all wack for commenting on this gay bullshit

    [Reply]

  10. sallyone |

    Dude is gay…but I love his voice!!!

    [Reply]

  11. Anonymous |

    He went off because he is GAY….the truth does hurt

    [Reply]

  12. Anon |

    @Revblk Success doesn’t have a thing to do with being DL or gay. How about facing the truth for what it is. If DL is a plan of the enemy, the church (and jail) is doing a damn good job at giving the enemy what they want. There’s more damage going on there than what any gossip blog can do.

    [Reply]

  13. BlackWaterGate |

    No man wants to be accused of being gay, if he is or not. So him breakin up shit don’t mean anything

    [Reply]

    Anonymous Reply:

    To brothers that’s been locked up calling them gay is the worst thing you can call them. That’s why he acted a fool in the studio

    [Reply]

  14. Anonymous |

    I dont care if he is gay or not he can really sing just be yoself you kno who u are…

    [Reply]

  15. Sean Jones |

    wrong i worked at atlantic records and jaheim gave me a pass, when i worked in the urban radio department and the gay men that work their have all tasted the tea.

    [Reply]

  16. Keepitrealnotkeepinitreal |

    He paid off on a blackmail attempt cus he was travelling with a very young dude on his tour bus. Folks heard um sounds from the sleeping quarters. It nearly broke him financially from wat folks said at the time.

    [Reply]

    Ms Ross Reply:

    you are ignorant you didn’t witness shit all you’re saying is you heard and wat folks say. your ass need to stop spreading rumors around about my man. I love him and he never never hesitated to love me right two or three times a day to be exact. That beautiful women he was spotted hugged up with around jersey and nyc is me bitches!!!

    [Reply]

    REG Reply:

    WILL YOU PLS READ MY COMMENT AND IF JAHEIM IS YOUR MAN WILL YOU PLEASE PASS ON MY COMMENT. PLS ASKK HIM NOT READ THE CRAP THAT’S ON THIS SIGHT OR OTHER SITES. DON’T RESPOND TO THEM THROUGH TWITTER OR OTHER MEANS! JUST REMEMBER THAT GOD ORCHESTRATED HIS LIFE TO WHERE HE IS TODAY. STAY STRONG. WEAR GREEN, PURPLE, ORANGE, RED OR WHATEVER COLOR HE SO CHOOSES. KEEP MONEY AND KEEP LAUGHING YOUR WAY TO THE BANK. I JUST BOUGHT THREE OF YOUR CD’S. THIS SITE AND OTHERS ARE SATAN’S WAY OF TRYING TO DESTROY WHEN GOD HAS ALREADY PROVEN HOW MUCH HE LOVES YOU AND THE PERSONS THAT WERE PRAYING FOR YOU. I PLEAD THE BLOOD OF JESUS OVER YOU AND ALL THAT CONCERNS YOU. YES, I KNOW I CURSED BUT SOMETIMES MY PEOPLE MAKE ME DO THAT. I REPENT! LOVE YOU! STAY STRONG! I PRAY FOR YOU AS IF YOU ARE MY VERY OWN SON!

    [Reply]

  17. jerseyboy |

    That nigga not gay know him for real not like you internet niggas jersey ave bitches

    [Reply]

  18. MZ BLK |

    Personally I wouldn’t give two fuccs if he’s straight
    Or gay that’s my nigga from day 1. I’m tired of him
    Going through all of the bullshit!! All I want is for
    Him to get his mind right and concentrate on his
    Fuccn music!! No I don’t personally know him but I’ve
    Been down since he jumped on the scene!! He needs
    To tell all y’all hater to suck his dick and do what
    He loves the most! Besides he has an angel
    In the sky that is probably mad as heck at him for
    Letting foolish People and drugs or anything else
    Set him back from getting the recognition he so
    Deserves!! Jah get ya shit right and love us your
    Ghetto love way be you baby!! Tell me can you
    Handle it??

    [Reply]

  19. Tae |

    You said it just rumors right. I can say that about 90% of these dl celebrities.

    [Reply]

  20. dionne armstrong |

    His lyrics in his songs are so sexy just like him. He can sing for me 24 hours a day

    [Reply]

  21. REG |

    I THINK IT’S A DAMN SHAME THAT PEOPLE HAVE TO STOOP SO LOW AND PICK ON THIS YOUNG MAN. WHY CAN’T YOU JUST SUPPORT HIM FOR SUCCESSFULLY MAKING IT OUT OF PRISON AND BECOMING SOMEBODY.
    ARE YOUR LIVES SO FUCKED UP THAT YOU HAVE TO BRING HIM DOWN WITH YOU OR TO YOUR LOW-LIFE LEVELS.
    IT’S UNBELIEVABLE HOW MUCH SELF-HATRED WE BLACK PEOPLE HAVE FOR OURSELVES AND FOR EACH OTHER. WHAT HAS JAHEIM EVER DONE TO ANY OF US BESIDES GIVE US EXCELLENT MUSIC. EVERYBODY IN PRISON OR HAS COME OUT OF PRISON IS NOT GAY! STOP HATING ON HIM AND EACH OTHER. LEARN TO LOVE EACH OTHER. I’M A 60 PLUS YEAR OLD MOTHER WHO FIGHTS HARD FOR ALL YOU BLACK CHILDREN. STOP DOING THIS TO EACH OTHER. WORK ON YOUR GOALS AND DESIRES SO THAT YOU CAN BECOME AS SUCCESSFUL AS JAHEIM. I LOVE HIM AND HIS MUSIC. NO MATTER WHAT THE HELL HE MAY OR MAY NOT BE ONE THINGS FOR SURE HE IS HUMAN. AND I LOVE HIM! AND I DON’T BELIEVE HE IS GAY! STOP SPREADING RUMORS! EVEN IF YOU KNEW IT TO BE TRUE, SHUT YOUR DAMN MOUTH! HELP EACH GET AHEAD. YOU YOUNG BLACK PEOPLE DO WHAT MEXICANS DO. THEY GIVE THE SERVICE (ARMY, ETC.) SHORT-TIME (2-4 YRS)SERVICE FOR LIFETIME (GI BENEFITS, HOME, SCHOOL, ETC.)BENEFITS. GET YOUR ASSES TOGETHER AND QUIT TALKING ABOUT EACH OTHER! ALWAYS TEARING EACH OTHER DOWN. GET A LIFE AND GET GOD WHILE YOU ARE AT IT TO HELP DELIVER YOU FROM YOUR OWN TORMENTED LIVES AND SELF-HATRED. IF YOU LOVED YOURSELVES YOU WOULDN’T HAVE TIME TO TALK ABOUT JAHEIM! QUIT IT NOW!

    [Reply]

  22. gay man |

    He / she still looks like he’s 20. Amazing.

    [Reply]

Leave a Comment

MOST POPULAR



WHO IS JACKY TALKING ABOUT

WHO IS JACKY TALKING ABOUT



HSK Exclusive



EXPOSED


Recent Comments