- Celebrity Guru - Hollywood Street King
RSS Urban Guru Hollywood Street King on Twitter Official Hollywood Street King Facebook Page

Young Jezzy Says Khloe K’s NaNa is Beyond Loose!

June 27th, 2013

rashad-mccant-young-jeezy-khloe-kardashian

Mean Mileage?

HSK Exclusive – We’re getting word that Young Jezzy told his homeys that smashing Khloe Kardashian “felt like sticking his manhood into the deep sea.”

We’re told the rapper hooked up with Khloe, back in 2009, when the pair shared a steamy sex session. Now, sources reveal Jeezy isn’t the only one to notice the mileage.

Here’s the drop:

“Rashad McCant, a former NBA player, told me he preferred having anal sex with Khloe. Rashad used to be on the Kardashian’s television show, but they were only using him for press.

Kris Jenner played Rashad, he claims Kris, sabotaged his career.”




Leave a Reply

94 Comments on "Young Jezzy Says Khloe K’s NaNa is Beyond Loose!"


christa
December 10, 2013

I just read on another site(which is usually fairly accurate) that Khloe’s friendship with The Game’s brother is just a front to cover for her REAL relationship with Game himself!

Either he HAS a very large peen or maybe Jeezy was outting himself in the itty bitty ditty committee.

[Reply]

MedicineMan
December 10, 2013

I love how people still stuck on this stereotype shit…”black men all packin” if dats da case why so many of yalls women run round cheatin on yall all damn day and got babies round da block..(white women do it to) but what im sayin is if yall really packin it and i mean all yall and yall are “hittin it” so damn good wit ya horse meat…why dese women got such attitudes like dey aint gettin dickd down rite and runnin off wit all these other men..i been wit mostly black girls who been wit mostly black dudes and even my wifey now is chocolate and all her friends and her included always clownin on dat shit….i must be one in a million then cuz im white and broke and i always was takin these loud mouths’ girls from em..and the dick def. wasnt just slidin in..girls stayed kickin on me..and last time i saw guiness book reported dat the biggest dick known on earth is a white man..but if u wanna know the truth young ladies, instead of reading shit off internet or basing your whole world of knowledge off of a few peoples’ sexual encounters..why dont u go fuck a couple white or asian dudes take a trip to europe where the real “crackas” are at..guarantee u’ll be switchin sides real quick..truth is..most men got wat you would call “small” dicks black white brown yellow green wateva…so most of yall gunna be let down anyways and even if u do run into a big one..then u gotta factor in if he even know how to please u with it..if he lazy..or etc. my advice “STOP BEIN JUDGEMENTAL AND GO AND TRY SOME DIFFERENT FLAVORS, NO1 CAN HIDE BEHIND A FALSE STEREOTYPE FOR FOREVA” my wifey was blown away when she found and and couldnt believe it, cuz of them damn stereotypes but she found out how real it was REAL quick..have a nice day :)

[Reply]

charlie bean
October 4, 2013

What kind of Lady would tell the world that she has a large blown-out vag, She only dates Bros,if they can’t take care of her who can ?. Maybe she’s going to go the other way , that’s her only option.It’s her child like Brain that just want’s to be in the news, Im sure that Robert K Sr. would be very proud of Kim and Klhoe and Kris , I hope Bruce Jenner takes Kendall and Kylie and gets out of Dodge Fast , Bruce listen to Brandon and Brodie and Run Forest Run .

[Reply]

Anonymous
June 30, 2013

I am surprised that this is being said about Khloe she hasn’t had as much black men as her sister Kim who should be wider than the Mississippi! Watched her sextape and Ray J’s Big dick slid in and out of so easily! Kim has been with so many black men so should be as wide as the universe!.

[Reply]

Anonymous Reply:

A lot of blk females deny the facts of life like the old show that little is not what’s wanted at night or day and if ya man cheats or whatever its because you no it 2 so plenty of money or fame do not bring bedroom happ,iness

[Reply]

Anonymous Reply:

Everyday like killing in the hood there are what i call facts our people are like bees they buzzz when real shit is spoken and like i said if ya man cheats it is because its small and your not lady enough 2 tell him and only in a lifetime do ya meet the one that really should be at ya spot late at. night real life shit so ifits the money or nice cars then you never left the hood anyways so lets just keep it fucking real seriously

[Reply]

Anonymous
August 22, 2013

A lot of blk females deny the facts of life like the old show that little is not what’s wanted at night or day and if ya man cheats or whatever its because you no it 2 so plenty of money or fame do not bring bedroom happ,iness

[Reply]

Anonymous
August 22, 2013

Everyday like killing in the hood there are what i call facts our people are like bees they buzzz when real shit is spoken and like i said if ya man cheats it is because its small and your not lady enough 2 tell him and only in a lifetime do ya meet the one that really should be at ya spot late at. night real life shit so ifits the money or nice cars then you never left the hood anyways so lets just keep it fucking real seriously

[Reply]

christa
June 29, 2013

Just saw an old picture of Jeezy with Mariah back a few years ago. I wonder what he thought about MiMis’s punany? No matter-he’s got better sense than to diss
the Automatic Princess in the press.

Speaking of Mariah, it’s common knowledge that Em has a small peen. It’s not one of those micropenises, but it’s on the small side of average for a white guy and not at all girthy. I betcha no ho ever complained about it to him. Well except for his wife Kim.

[Reply]

Anonymous Reply:

WELL TRUTH IS BETter then denial of serious facts_

[Reply]

Anonymous
August 22, 2013

WELL TRUTH IS BETter then denial of serious facts_

[Reply]

 



WHO IS JACKY TALKING ABOUT

WHO IS JACKY TALKING ABOUT



HSK Exclusive